Amennyiben nem vagy elégedett a vásárolt termékkel, ezen az űrlapon keresztül reklamációt nyújthatsz be. Meghibásodással kapcsolatos bejelentésedet itt tudod jelezni számunkra. Amennyiben sérülten, vagy hiányosan érkezett csomagod úgy kérünk, hogy a lentebbi űrlap kitöltésével jelentsd be részünkre. Kérjük, töltsd ki az űrlapot a lehető legpontosabban, hogy a reklamációt a lehető leghamarabb elbírálhassuk.
Mit kell tennem az űrlap kitöltése után?
Küldj e-mail címünkre (info@rmekszer.hu) 1-2 fotót az ékszer hibás részéről. Ugyanis tudnunk kell pontosan milyen jellegű hibával állunk szemben. Ez jelentősen meggyorsítja majd az ügyintézést.
A bejelentést követően 1 munkanapon belül ügyfélszolgálatunk keresni fog a megadott elérhetőségeken, hogy tájékoztasson a lehetséges rendezési módokról és a további teendőről.
Amennyiben valamilyen technikai hiba miatt mégsem kapnál választ az űrlapon tett bejelentésére, akkor kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink valamelyikén.
Visszaküldés
Ne felejtsd el, hogy csak azokat a termékeket lehet visszaküldeni, amelyeken nincs használatra utaló jel.
Alapvető információk
- Csomagold be biztonságosan a visszaküldeni kívánt termék(ek)et, rakd be mellé(jük) a kitöltött és aláírt visszáru nyomtatványt! Ha nem találod a nyomtatványt, töltsd le innen!
- Amint Központunkba visszaérkezik a csomagod és egyúttal feldolgoztuk kérelmed, e-mailben értesítünk. Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően visszafizetjük a vételár(uk)at. A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe (kivéve vis maior esetén).
Fontos tudnivalók
- Ne felejtsd el, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni tőled, ezért arra kérünk, hogy beszedendő összeget semiképpen se írj rá a csomagra!
- Attól függően, hogy a rendelés leadásakor melyik fizetési módot választottad, a vételárat oly módon is kapod vissza. Ha készpénzben fizettél a termék(ek)ért, a vételárat a visszáru nyomtatványon feltüntetett bankszámlára utaljuk vissza. Ha az OTP Simple fizetési rendszerén vagy hagyományos átutalással vagy PayPalon keresztül fizettél, a pénzt elsősorban ezeken a fizetési platformokon keresztül kapod vissza.