Barion Pixel


A webáruházban a számodra is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk. Szükséges cookie-k és Marketing cookie-k. Ezeket a cookie-kat le tudod tiltani, de kár lenne, mert egy csomó jó dologról maradnál le. Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Kérjük ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Hogy tudok rendelést leadni?

Kétféle módon is adhatsz le rendelést a webáruházban.

1. Regisztrált vásárlóként
A rendeléshez regisztrálhatsz e-mail címed, telefonszámod, számlázási és szállítási címed megadásával. Az így létrehozott ügyfélfiókodba lépj be a rendelés előtt, válaszd ki a kívánt termékeket, és add le a rendelésed. Vásárlásod után ebben az esetben Hűségpontokat adunk, melyeket gyűjthetsz vagy már következő rendelésedkor be is válthatsz. Előnye továbbá a regisztrációnak, hogy az ügyfélfiókba belépve tájékozódhatsz korábbi vásárlásaidról és aktuális rendelésed állapotáról. 

2. Regisztráció nélkül 
Ebben az esetben nincs mas dolgod, mint kiválasztani a kívánt termékeket, Kosárba tenni, majd a számlázáshoz és szállításhoz szükséges információk megadása után befejezni a rendelést. A regisztráció nélkül leadott rendelések után nem jár Hűségpont!

 

A rendelés folyamata mindkét esetben megegyezik.

  1. Keresd meg a megrendelni kívánt terméket csak úgy böngészve, vagy akár a keresés funkciót használva.
     
  2. Kattints a kívánt termékre, majd részletesen olvasd el a termék leírását, rendelés előtt mindenképp ellenőrizd a méreteket!
     
  3. Kattints a "KOSÁRBA" gombra!
     
  4. Válogatás után nézd át a "KOSÁR" tartalmát, amit a weboldalunk felső részén fogsz megtalálni. Itt lehetőséged van változtatni a darabszámon, vagy akár termékeket kivenni is, valamint láthatod a várható szállítási időt. A kosárban, ha folytatni szeretnéd a vásárlást, akkor kattints a "VISSZA A TERMÉKEKHEZ" gombra.
     
  5. Ha befejezted a vásárlást, és nem szeretnél több terméket rendelni, akkor kattints a "TOVÁBB A PÉNZTÁRBA" gombra.
     
  6. Szükséges adatokat (név, cím, mobiltelefonszám, email cím) töltsd ki!
     
  7. A szállítási módot válaszd ki ( GLS házhoz szállítással; GLS csomagpont vagy csomagautomata). Majd add meg a szállítási címed!
     
  8. A fizetési módot válaszd ki (Utánvétel vagy online bankkártyás fizetés).
     
  9. Ha a számlázási címed eltér a szállítási címtől, kérünk, töltsd ki a megfelelő adatokkal.
     
  10. A rendelés összesítése következik, ahol a megjegyzés rovatba üzenetet, a megrendeléshez kapcsolódó információt írhatsz nekünk. Ne felejtsd el bepipálni, hogy elfogadod a vásárlási feltételeinket, és mehet a klikk a "MEGRENDELEM" gombra.
    (Kérünk, hogy itt ne egyedi termék méret kéréseket írj, mert minden webshopon rendelhető termékünk már elkészített, és a feltüntetett mérettel rendelkezik. Eltérő méret készítésével kapcsolatban rendelés előtt egyeztess ügyfélszolgálatunkkal!)

  11. Sikerült, végigértél :) Minden sikeres rendelés leadás után megrendelés visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelésed adataival. A megrendeléssel, illetve a kiszállítással kapcsolatban folyamatosan tájékoztatunk a megadott e-mail címeden. Éppen ezért kérünk, a rendelésnél mindig működő, ellenőrizhető e-mail címet adj meg. 
     

Ha elakadsz a regisztráció vagy a rendelés során, kérdésed merül fel,  írj nekünk az info@rmekszer.hu e-mail címre.

 

KÉSZLET INFORMÁCIÓ

Az adott termék elérhetőségére vonatkozó információ megtalálható a termékek oldalán az "Elérhetőség" résznél.
 

Az elérhetőség függvényében a következő állapotok lehetségesek:

Készleten (Azonnal küldhető) – A termék az R.M.ékszer készletén van, és rendelkezésre áll. Így a terméket már elkészítettük. Csomagolás után tudjuk küldeni.
 

Rendelésre készül – Rendelés leadása után megkezdjük a termék elkészítését. Amennyiben előre fizetéses fizetési módot választottál, úgy csak a fizetés megtétele után kezdjük meg a vásárolt termék elkészítését. A termék rendelésének státusza módosulni fog, melyet a regisztrált fiókodban tudsz nyomon követni. Az elkészítés általában 5 - 10 munkanapot vesz igénybe.
 

Elfogyott – Ez a termék jelenleg nem elérhető az R.M.ékszer kínálatában, de később még elérhetővé válhat. Érdemes a termék raktárkészlet változásáról értesítést kérni.
 

Kifutott – Nem kapható! A terméket már nem tudjuk elkészíteni, vagy nem forgalmazzuk.

 

Amennyiben kérdésed lenne, keress minket elérhetőségeinken (info@rmekszer.hu), vagy az oldalunkon lévő chaten keresztül.

 

GYIK

1. Mit tegyek ha nem azt kaptam amit rendeltem?
2. Mit csináljak, ha nem lett jó a méret, amit rendeltem?
3. Mit csináljak ha elszakadt, hibás terméket kaptam?
4. Mi a teendő, ha megrongálódott a csomagom a szállítás során?
5. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de elrontottam az adatokat?
6. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de nem kaptam meg az űrlapot, amin megadhatnám a kért feliratot?
7. Lehet rendelni gravírozható ékszert úgy, hogy teljesen egyéni elképzelésem van?
8. Hogyan rendelhetek egyéni / egyedi ékszert?
9. Honnan tudhatom meg mikor érkezik a csomagom?

 

Válaszok:

1. Mit tegyek ha nem azt kaptam amit rendeltem?
Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg:
Klikk ide! Köszönjük!


2. Mit csináljak, ha nem lett jó a méret, amit rendeltem?

Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!


3. Mit csináljak ha elszakadt, hibás terméket kaptam?

Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!


4. Mi a teendő, ha megrongálódott a csomagom a szállítás során?

Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!


5. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de elrontottam az adatokat?

Kérünk, ebben az esetben küldj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre, és írd meg benne a helyes adatokat. Köszönjük!


6. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de nem kaptam meg az űrlapot, amin megadhatnám a kért feliratot?

Kérünk, ebben az esetben: - írj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre; - vagy keresd fel kollégánkat akár a közösségi felületeinken, hogy küldjön számodra egyet. Köszönjük!


7. Lehet rendelni gravírozható ékszert úgy, hogy teljesen egyéni elképzelésem van?

Kérünk, ebben az esetben először alaposan olvasd el a termék adatlapján a tájékoztatót a gravírozás menetéről. - A rendelés véglegesítése előtt a Megjegyzés rovatba írd meg a gravíroztatni kívánt pontos szöveget. Ha két oldalas egyéni gravírozást kérsz, akkor tedd egyértelművé, melyik oldalra, mit szeretnél; - Amennyiben elfelejtetted itt megadni a kérésed, semmi nincs veszve: küldj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre, és írd meg benne a kért adatokat, feliratot.


8. Hogyan rendelhetek egyéni / egyedi ékszert?

- Ha ásvány karkötőt szeretnél összeállítani magadnak, akkor használd ezt a linket: Klikk ide!
- A többi esetben pedig írd meg nekünk a Kapcsolaton keresztül, mi az elképzelésed, és megtaláljuk a megvalósítás módját: Klikk ide!


9. Honnan tudhatom meg mikor érkezik a csomagom?

- Még nem kaptam értesítést a szállításról: ebben az esetben a leggyorsabb módja, hogy információhoz juss, ha írsz ügyfélszolgálatunk. Köszönjük!
- Már kaptam értesítést a szállításról: ebben az esetben a futárcég által megadott csomagszámmal nyomon követheted, merre jár a csomagod.

 

Amennyiben még mindig tanácstalan vagy, és úgy érzed, nem kaptál választ a kérdéseidre, keress fel Bennünket újra a megadott elérhetőségeinken!

Köszönettel: R.M.ékszer csapata

Az oldal tetejére