Kétféle módon is adhatsz le rendelést a webáruházban.
1. Regisztrált vásárlóként
A rendeléshez regisztrálhatsz e-mail címed, telefonszámod, számlázási és szállítási címed megadásával. Az így létrehozott ügyfélfiókodba lépj be a rendelés előtt, válaszd ki a kívánt termékeket, és add le a rendelésed. Vásárlásod után ebben az esetben Hűségpontokat adunk, melyeket gyűjthetsz vagy már következő rendelésedkor be is válthatsz. Előnye továbbá a regisztrációnak, hogy az ügyfélfiókba belépve tájékozódhatsz korábbi vásárlásaidról és aktuális rendelésed állapotáról.
2. Regisztráció nélkül
Ebben az esetben nincs mas dolgod, mint kiválasztani a kívánt termékeket, Kosárba tenni, majd a számlázáshoz és szállításhoz szükséges információk megadása után befejezni a rendelést. A regisztráció nélkül leadott rendelések után nem jár Hűségpont!
A rendelés folyamata mindkét esetben megegyezik.
- Keresd meg a megrendelni kívánt terméket csak úgy böngészve, vagy akár a keresés funkciót használva.
- Kattints a kívánt termékre, majd részletesen olvasd el a termék leírását, rendelés előtt mindenképp ellenőrizd a méreteket!
- Kattints a "KOSÁRBA" gombra!
- Válogatás után nézd át a "KOSÁR" tartalmát, amit a weboldalunk felső részén fogsz megtalálni. Itt lehetőséged van változtatni a darabszámon, vagy akár termékeket kivenni is, valamint láthatod a várható szállítási időt. A kosárban, ha folytatni szeretnéd a vásárlást, akkor kattints a "VISSZA A TERMÉKEKHEZ" gombra.
- Ha befejezted a vásárlást, és nem szeretnél több terméket rendelni, akkor kattints a "TOVÁBB A PÉNZTÁRBA" gombra.
- Szükséges adatokat (név, cím, mobiltelefonszám, email cím) töltsd ki!
- A szállítási módot válaszd ki ( GLS házhoz szállítással; GLS csomagpont vagy csomagautomata). Majd add meg a szállítási címed!
- A fizetési módot válaszd ki (Utánvétel vagy online bankkártyás fizetés).
- Ha a számlázási címed eltér a szállítási címtől, kérünk, töltsd ki a megfelelő adatokkal.
- A rendelés összesítése következik, ahol a megjegyzés rovatba üzenetet, a megrendeléshez kapcsolódó információt írhatsz nekünk. Ne felejtsd el bepipálni, hogy elfogadod a vásárlási feltételeinket, és mehet a klikk a "MEGRENDELEM" gombra.
(Kérünk, hogy itt ne egyedi termék méret kéréseket írj, mert minden webshopon rendelhető termékünk már elkészített, és a feltüntetett mérettel rendelkezik. Eltérő méret készítésével kapcsolatban rendelés előtt egyeztess ügyfélszolgálatunkkal!)
- Sikerült, végigértél :) Minden sikeres rendelés leadás után megrendelés visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelésed adataival. A megrendeléssel, illetve a kiszállítással kapcsolatban folyamatosan tájékoztatunk a megadott e-mail címeden. Éppen ezért kérünk, a rendelésnél mindig működő, ellenőrizhető e-mail címet adj meg.
Ha elakadsz a regisztráció vagy a rendelés során, kérdésed merül fel, írj nekünk az info@rmekszer.hu e-mail címre.
KÉSZLET INFORMÁCIÓ
Az adott termék elérhetőségére vonatkozó információ megtalálható a termékek oldalán az "Elérhetőség" résznél.
Az elérhetőség függvényében a következő állapotok lehetségesek:
Készleten (Azonnal küldhető) – A termék az R.M.ékszer készletén van, és rendelkezésre áll. Így a terméket már elkészítettük. Csomagolás után tudjuk küldeni.
Rendelésre készül – Rendelés leadása után megkezdjük a termék elkészítését. Amennyiben előre fizetéses fizetési módot választottál, úgy csak a fizetés megtétele után kezdjük meg a vásárolt termék elkészítését. A termék rendelésének státusza módosulni fog, melyet a regisztrált fiókodban tudsz nyomon követni. Az elkészítés általában 5 - 10 munkanapot vesz igénybe.
Elfogyott – Ez a termék jelenleg nem elérhető az R.M.ékszer kínálatában, de később még elérhetővé válhat. Érdemes a termék raktárkészlet változásáról értesítést kérni.
Kifutott – Nem kapható! A terméket már nem tudjuk elkészíteni, vagy nem forgalmazzuk.
Amennyiben kérdésed lenne, keress minket elérhetőségeinken (info@rmekszer.hu), vagy az oldalunkon lévő chaten keresztül.
GYIK
1. Mit tegyek ha nem azt kaptam amit rendeltem?
2. Mit csináljak, ha nem lett jó a méret, amit rendeltem?
3. Mit csináljak ha elszakadt, hibás terméket kaptam?
4. Mi a teendő, ha megrongálódott a csomagom a szállítás során?
5. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de elrontottam az adatokat?
6. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de nem kaptam meg az űrlapot, amin megadhatnám a kért feliratot?
7. Lehet rendelni gravírozható ékszert úgy, hogy teljesen egyéni elképzelésem van?
8. Hogyan rendelhetek egyéni / egyedi ékszert?
9. Honnan tudhatom meg mikor érkezik a csomagom?
1. Mit tegyek ha nem azt kaptam amit rendeltem?
Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!
2. Mit csináljak, ha nem lett jó a méret, amit rendeltem?
Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!
3. Mit csináljak ha elszakadt, hibás terméket kaptam?
Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!
4. Mi a teendő, ha megrongálódott a csomagom a szállítás során?
Kérünk, ebben az esetben írj nekünk egy levelet hibabejelentő oldalunkon keresztül, amit itt találsz meg: Klikk ide! Köszönjük!
5. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de elrontottam az adatokat?
Kérünk, ebben az esetben küldj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre, és írd meg benne a helyes adatokat. Köszönjük!
6. Mit tegyek ha gravírozható ékszert rendeltem, de nem kaptam meg az űrlapot, amin megadhatnám a kért feliratot?
Kérünk, ebben az esetben: - írj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre; - vagy keresd fel kollégánkat akár a közösségi felületeinken, hogy küldjön számodra egyet. Köszönjük!
7. Lehet rendelni gravírozható ékszert úgy, hogy teljesen egyéni elképzelésem van?
Kérünk, ebben az esetben először alaposan olvasd el a termék adatlapján a tájékoztatót a gravírozás menetéről. - A rendelés véglegesítése előtt a Megjegyzés rovatba írd meg a gravíroztatni kívánt pontos szöveget. Ha két oldalas egyéni gravírozást kérsz, akkor tedd egyértelművé, melyik oldalra, mit szeretnél; - Amennyiben elfelejtetted itt megadni a kérésed, semmi nincs veszve: küldj nekünk egy válaszlevelet a rendelésedről kapott visszaigazoló e-mailre, és írd meg benne a kért adatokat, feliratot.
8. Hogyan rendelhetek egyéni / egyedi ékszert?
- Ha ásvány karkötőt szeretnél összeállítani magadnak, akkor használd ezt a linket: Klikk ide!
- A többi esetben pedig írd meg nekünk a Kapcsolaton keresztül, mi az elképzelésed, és megtaláljuk a megvalósítás módját: Klikk ide!
9. Honnan tudhatom meg mikor érkezik a csomagom?
- Még nem kaptam értesítést a szállításról: ebben az esetben a leggyorsabb módja, hogy információhoz juss, ha írsz ügyfélszolgálatunk. Köszönjük!
- Már kaptam értesítést a szállításról: ebben az esetben a futárcég által megadott csomagszámmal nyomon követheted, merre jár a csomagod.
Amennyiben még mindig tanácstalan vagy, és úgy érzed, nem kaptál választ a kérdéseidre, keress fel Bennünket újra a megadott elérhetőségeinken!
Köszönettel: R.M.ékszer csapata